Son günlerin çarpıcı reklam kampanyası şok edici ifadeler ve konularla halkın gündemine oturdu. Bu kampanyanın belki en uç olan ve bu yüzden de en çok akılda kalan reklamı ensest konusuna değinilerek yapılan olmuştur. Bu derece “skandal” bir mevzuya değinilmesi tüketicide ne tür anlamlar yaratıyor?
Aslında biz zaten bu konuya eski Türk filmlerinden aşinayız. Piyasaya daha sonra giren ve pazardaki mevcut payını artırmayı hedefleyen Vodafone, bilinç altımızda nostaljik bir tını şeklinde yer alan “imkansız evlilik” temasıyla tüketicilere “eski gsm operatörünle sadakat bağı kurma!” mesajını veriyor. Bu şekilde tüketicilerin tercihlerinde bir değişiklik yapmasını telkin eden Vodafone’nun numara taşıma uygulamasına yönelik destekleri de bu kampanyanın somut adımlarını göstermektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder